طراحی سایت

قالب وبلاگ

فرار از فردا

طراحی سایت


فرار از فردا
 
اشک های یک دلقک
نوشته شده در تاريخ 9 / 2برچسب:, توسط شاهزاده خاموش
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت15:21---9 ارديبهشت 1391
داداش گلم، چقدر دلت پره!

باز گفت تنهایی

منم مثه تو از اون سایتا زده شدم. به هارور سر نمیزنم به فف هم جهت انتقام از دشمنان یه سر میزنم.

هستیا برای خودش اونجا ابر قدرتیه!

ولی کلا داداشم، وقتتو برای جایی بذار که آدماش برات ارزش قائل بشم فدات شم.

برای وبلاگم من هستم. زدی خبرم کن.

قربانت... آبجی کوچیکت

و همین طور فوضول محله که سر از همه جا باید در بیاره!

اینم یه گل برای تو

که بهترین داداش روی زمینی


...................................................
ساعت12:15---9 ارديبهشت 1391
درود
نمیدونم چی بگم... به نظر من وقت هدر دادن تو این سایتا فقط الافیه و بس، آخرشم کسائی که یه روزی دوستشون بودی باهات... برخورد میکنن:|:|
رمز رو شما به من ندادی بنابراین فکر نکنم بدونی من کیم:|:|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

br /> free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Online User
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک